
Kundundersökning 2022
Nu finns erbjudande om kundundersökningar 2022 ute, se vidare under Kundundersökningar . Det gäller undersökningarna
- Svensk Avfallshantering
- Svensk Avfallshantering Lägenhet
- Svensk Slamhantering
- Våra vattentjänster
Nyheter 2022
- Frågor är uppdaterade utifrån Avfall web 2022
- Svensk Avfallshantering Lägenhet är uppdaterad med frågor om Återvinningscentral (samma som villaenkät)
- Beställning sker digitalt genom länk
- Det kommer under året vara möjligt att presentera och analysera statistik och trender i Power BI (samma verktyg som går att använda i Avfall web från 2022), förutsättningar för användning utges under våren
- Det är möjligt att genomföra kundenkäterna via e-postutskick om ni har ett tillräckligt bra kundregister gällande e-postadresser till kunderna. Hör av Er om Ni vill ha information om detta.
- Fördelarna med e-postutskick är att vi kan skicka ut till ett större antal kunder till ett lägre pris, dessutom kan ni leverera kundregistret till Prifloat nära inpå utskicket.
- Nackdelarna med e-postutskick är att:
Svarsfrekvensen förväntas bli lägre än postalt (dock bör antalet svar ändå bli större, i och med möjligt med ett större utskick). Om ert register med e-postadresser har brister kan det påverka undersökningsresultatens kvalitet.
Är du nyfiken på resultat och trender 2021, se Resultat 2021